su maymunu kanser yaparmı

ya ben çok korkuyorum acaba su maymunu kanser yaparmı?

Cevabı Biliyorum

Misafir

10.03.2011 21:00 gibi Sağlık ve Bakım kategorisinde sordu.





su maymunu kanser yaparmı sorusu için cevaplar: (56 cevap)

seni iygil (Misafir) -

yaaaaaaaaaa arkadaşlar ben çoook korkuyorum suylarını degiştirmek için elime aldım veee çoooook korkuyorum ya siz?

(10.03.2011 21:03)

13 (Misafir) -

su maymunu dediğin su da şişen renkli toplar mı ?

(10.03.2011 23:28)

94 (Misafir) -

eğer onlarsa yutan cocuklarda ateslenme olmus küçük kardesın falan varsa at cope gitsin mazallah oynarken yutar falan . su maymunu denılen gercek su maymunu değil arkadasım bu suya atıldıgında 400 kata kadar sısebılen seylerden bahsedıyorsun sanırım.içeriği acıklanmıyo zararlı dıyolar bi kere eline almakla olmezsın korkma ama tavsiye etmiyorm!!!!

(10.03.2011 23:32)

35 (Misafir) -

Asıl adları kristajel olan bu su topları 9 farklı renge sahipler. Büyüklüklerinin 400 katı olabiliyorlar. Kesinlikle küçük çocuklardan uzak tutulmaları gerekir. Nano teknoloji ürünleridir.

(10.03.2011 23:32)

82 (Misafir) -

Bakkal, market, kırtasiye, akvaryumcular ile seyyar satıcılarda satılan ve suyun içine atıldığında bölünerek çoğalan ‘su maymunları’ yüzünden onlarca aile Acil servislere başvurdu. Yutulduğunda midede büyüyen jel şeklindeki topların hayati risk taşıdığını dikkate alan Sağlık Bakanlığı, bu ürünlerin satışına el koydu.

(10.03.2011 23:32)

2 (Misafir) -

Okul çevresinde bulunan ve çocukların sağlığını tehdit eden su toplarının oyuncak olarak satılması yasaklandı. Bitkilerin yaşaması ve dekorasyon olarak kullanılan renkli topları çocuklara satanlara da ceza kesilmesi talimatı verildi. Sanayi Bakanlığı ve TOBB’a uyarı yazısı geçen Sağlık Bakanlığı, il sağlık müdürlüklerini acil koduyla bilgilendirdi. Vatandaş tarafından ne olduğu bilinmeyen su topları yüzünden son günlerde hastanelere 20′nin üzerinde başvuru oldu. Suyun içine katıldığında büyüyen ve farklı renkleriyle miniklerin ilgisini çeken topların mağdur ettiği çocuklara Ankara’da minik Melike Ateş eklendi.

(10.03.2011 23:33)

13 (Misafir) -

2 yaşındaki Melike geçen hafta aniden gelen ağrı ve kusma şikâyetiyle ailesi tarafından Dr. Sami Ulus çocuk Hastalıkları Hastanesi’ne götürüldü. Acil serviste tedaviye alınan küçük Melike’nin su toplarından yuttuğu tespit edildi. Yaşadıkları paniği anlatan Melike’nin babası ömer Ateş, “6 yaşındaki kızıma para vermiştim. Komşu çocuklarında gördüğü için yakınımızda olan akvaryumcudan şeffaf toplardan almış. Haberimiz olmadan bardağa koymuş. En küçük kızım da bardaktaki topları içmiş. Ağrısı başlayınca şüphelendik hastaneye götürdük.” diye konuştu.

(10.03.2011 23:33)

12 (Misafir) -

Acil servise gittiklerinde birçok çocuğun su topları yüzünden hastaneye başvurduğuna şahit olduklarını söyleyen Ateş, röntgende su toplarının görülemediğini belirtti. “Doktorlar topların bağırsaklarda ve midede probleme neden olabileceğini söylediler.” diyen Ateş, ayrıca hastane görevlilerinin ürünü satın aldıkları yeri şikâyet edebileceklerine dair tutanak tuttuklarını ifade etti.

(10.03.2011 23:33)

AYSEN (Misafir) -

Bu haberi bende duydum benm de var kristal jellerım ama daha hıc yutmadım

(10.03.2011 23:33)

bilgibilge (Misafir) -

bahsettiginiz Su Maymunu (Myocastor coypus da diger adı) ise kısa kısa bilgiler vereyim
Güney Amerika kökenli yarı sucul bir kemirgendir. Bununla birlikte, kürk çiftliklerinden kaçması sebebi ile günümüzde Güney Amerika, Avrupa ve Asya' da kalabalık vahşi populasyonlar mevcuttur. Yuvaları için delik açmakta ve nehir kıyıları, bentler ve sulama tesislerine zarar vermektedirler. Sulak alan bitkileri ile beslenirler, geniş sazlık alanlara zarar verebilirler
Genel Tanımlanması:

İri bir kemirgen türüdür, yüzeysel olarak sıçan benzeridir, kürkü kahverengi ve sarı kahverengi renklidir, silindirik bir kuyruğu vardır. Arka ayakları perdelidir, ayak izi 15 cm uzunluğuna kadar çıkabilir. Perde izi genelde görülebilirdir. Dışkıları 70 mm uzunluğa kadar olabilir, boyuna hafif yollar mevcuttur.

(10.03.2011 23:35)

95 (Misafir) -

Yaşadığı Yerler:

Nehir kenarlarındaki bölgeler, sulak alanlar

Yaşayabileceği Koşullar:

Suya yakın alanları yaşamak için tercih eder, nadirde olsa nehire 100 metreden uzakta da görülmüştür. Sert kışlar üreme başarısını ve yetişkinlerin hayatta kalma oranını düşürür.

Genel Etkileri:

Yuvaları, nehir kenarlarının ve bentlerin temeline zarar vermektedir. Sazların genç filizlerini ve onların rizomlarını yer. Bütün yatakları tamamiyle açabilir, ve onları üstü açık su alanlarına çevirebilir. Habitatı ve balaban, saz delicesi gibi nadir bataklık kuşlarının hayatlarını tehdit eder.

(10.03.2011 23:35)

54 (Misafir) -

senın dedgın su maymunu canlı değil arkadasım bunun tek ozellıgı suyu ıcıne hapsetmesı. suyu azaldıkca ekle :)

(10.03.2011 23:37)

58 (Misafir) -

zaten gercek su maymunu olsa 1000 $ falan piyasası :)) bildigim tc de yok da

(10.03.2011 23:38)

55 (Misafir) -

bence onun bir zararı yok ama ben yine de çok korkuyorum elime alamıyorum atmayı düşünüyorum hele bu yorumları görünce

(09.04.2011 11:17)

29 (Misafir) -

bence su maymunları korkulacak şey özellikle küçük çocuklar için çok tehlikeli birşey

(14.04.2011 20:57)

77 (Misafir) -

bence su maymunları şişen şeyler tam görmedim ama korkulacak şey

(14.04.2011 20:59)

misafir (Misafir) -

yaaaa hepsi yalan inanmayın şöyle gerizekalı şeylere çocuklar

(17.04.2011 13:30)

5 (Misafir) -

bence iyreçler arkadaşlarım onları ellerinde parçalıyolar ben dokunmaya tiksiniyorum

(20.07.2011 11:43)

misafir (Misafir) -

su maymunların dokunmadan ayırma rolü var

(01.11.2011 09:19)

47 (Misafir) -

82.misafir:Hayır ama bizim kırtasiyede satılıyor dn arkadaşımla aldık ve şu an fanusta...
Ama su maymuncuğunun suyyunu değiştiriyorum elime dökülüyo bir şey olur mu yaaa?

(24.12.2011 10:13)

90 (Misafir) -

ya bende besliyorum ama çok tedirginm su maymununa tuttumğumda direk ellerimizi yıkamalıyız atmayı düşünüyorum çok korkuyorum

(24.12.2011 21:24)

05 (Minsaf (Misafir) -

su maymuncugu %99.9 olarak hasta yapıyor eyer onu yutarsan ölebilirsin çünkü o kanseojen madde içeriyor ve midende çogalıp böbreklerini ve mideni tıkayabilir ayrıca su maymuncuge elde 5 dk dan fazla durursa cilt kanseri olursun ve son olarak su maymuncugunu yutsan bile onu doktor röntgen vb gibi yerde göremez çünkü su maymunu seffaftır (ARKADAŞLAR BENİM DEDİKLERİM GERÇEK VE ÇEVREMDE BU SU MAYMUNCUKLARI YÜZÜNDEN ÖLEN 1 KİŞİ TANIYORUM]

(10.01.2012 21:45)

sehend (Misafir) -

benim bir arkadaşım dedi ki eğer eline almadan azıcık bile dokunursan elini yıkasan bile etkisi geçmiyor ve cilt kanseri oluyorsun ben de çok korktum ama eğer sadece bir kaba şişeye vb. koyup da bir daha ellemezsen sadece izlersen birşey olmazmış üstüne üstük su maymunlarının kanser yapıp yapmadığı da galiba henüz tam olarak kanıtlanmış değil yani özetle eline en fazla 10sn sürecek kadar 2-3 kez almışsan sonra elini yıkamışsan ve yutmamışsan birşey olmaz


(19.03.2013 19:33)

eylül (Misafir) -

(03.06.2013 19:11)

leyla (Misafir) -

ben dokundum sonra elimi yıkadım bişey olurmu ? korkuyorum

(04.03.2014 01:58)

leyla (Misafir) -

ben dokundum sonra elimi yıkadım bişey olurmu ? korkuyorum

(04.03.2014 01:58)

melike (Misafir) -

Kanser yapar çunkü onlar zehirlidir ben elime alınca çok korkuyorum

(13.03.2014 13:30)

ebrar (Misafir) -

Su maymuncukları suda yaşamazlar çocuklsrı kandırıyolar. su maymuncukları büyünce yumurtlarlar ama 1haftadan fazla evinizde kalırsa kanser yapabilir diiiiiiiiiiikkkkkkkkkkkkkkaaaaaaaatttttttttttt.........

(13.03.2014 13:37)

melike ebr (Misafir) -

ben ilk önce kendimi tanıtıyım benim adım melike ebrar 11 yaşındayımsu maymuncuklarından 2 çeşit vardır biri nehirde yaşar biride suda yaşar ÖRNEK bidon,laylon poşet,plastik suluk onlara konulur su maymuncukları kanser yapar lütfen 1 haftadan fazla evinizde beslemeyin bunu kesinlikle okuyun saygılar lütfen ddddddddiiiiiiiiiiiiiiiiikkkkkkkkkkkkkaaaaaaaaaaaaaattttttttttttttt............

(13.03.2014 13:46)

çocuk cer (Misafir) -

ben bunu bütün çocuklara söylüyorum bütün çocuklar su maymuncuklarını almasınlar çunkü onlar 1 haftada fazla evinizde beslemeyin çünkü onlar canlı değil

(13.03.2014 14:52)

enes (Misafir) -

Su maymuncukları iğrençtir kimse ellerine almasın çünkü her kes diyorki onları ellerine alan, onların sularını içme kanser ve zehirlerrrrrrrrrrrrr...........

(14.03.2014 19:16)

enes (Misafir) -

Su maymuncukları iğrençtir kimse ellerine almasın çünkü her kes diyorki onları ellerine alan, onların sularını içme kanser ve zehirlerrrrrrrrrrrrr...........

(14.03.2014 19:16)

melike (Misafir) -

Özürdilerim benim yzdığım çok şey var. bendede su baloncuğu var ama aynı odada olmuyoruz . öğüzden birşey olmaz siz de benim gibi kimsenin girmediği biryere koyun ben salona koydum. misafir gelince başka bir odaya koyorum. Bence sizde benim gibi yapın.........

(14.03.2014 19:26)

meloş (Misafir) -

Gördüm benim adıma benzeyen isim var yukarda onun gibi ben den de yazıcam.. ben çok korkarım.Hayatta elime almam siz de elinize almayın.. Ben çok iğrenirim....

(14.03.2014 19:31)

melek (Misafir) -

Tabikiside kanser yapar niye yapmasın O su maymuncuğu diğilmi......

(14.03.2014 19:33)

isimsiz (Misafir) -

dokunulduğunda hastalik yapar mi

(14.03.2014 22:24)

zehra (Misafir) -

lùtfen cevap verin çünkü bende bakiyorum ve korkuyorum öncedende bakiyordum elimle oynuyorum hastalik yapar mi nolur

(14.03.2014 22:29)

nilay (Misafir) -

hastalık yapar çunkü dünyanın 4000 çocuk su maymuncuklarından kanser olmuşlar

(21.03.2014 15:24)

sır şş (Misafir) -

sağolun arkadaşlar ben de alacaktım ama annem zararlı dediği için almadım.kuzenim istiyor ona alacaktım ama bunları okduktan sonra biraz zor thank youuuuuuuu

(24.03.2014 18:23)

sır şş (Misafir) -

sağolun arkadaşlar ben de alacaktım ama annem zararlı dediği için almadım.kuzenim istiyor ona alacaktım ama bunları okduktan sonra biraz zor thank youuuuuuuu

(24.03.2014 18:23)


Cevabınız:

Adınız
üç eksi iki işleminin sonucunu yazıyla yazınız
 

 

Sen de soru sor!


Sağlık ve Bakım kategorisinden sorular

Soru Cevap Kategorileri